mardi 12 septembre 2017

Merry Christmas ! DT The Merry Christmas Challenge - Challenge #34 Anything Goes Christmas - 13 Septembre 2017

Hello Dears Followers and Visitors of my blog!

A  New adventure begins today with 


 I am particularly pleased to be part of the Design Team 
of this  challenges blog :

 I am on Team "  Holly and Ivy " .

is a Weekly  blog for Anything Goes + Christmas Projects Only.

And  Now , Here is my card ,
 a Very Festive  "Twist and pop-up" card.  





Bonjour chers Abonnés et Visiteurs de mon blog !


Une nouvelle aventure commence aujourd'hui avec  :


Je suis particulièrement heureuse de faire partie 
de la  Design Team  au sein de l'équipe " Holly and Ivy ".


de projets de Noël uniquement 


Les challenges sont hebdomadaires et toujours 
" ANYTHING GOES + CHRISTMAS 

Et sans plus tarder , voici ma carte pour vous accueillir 
au sein de ce challenge : 
une carte festive  " Twist et Pop up " que j'ai adoré réaliser !!!!



Closed:

Carte fermée :










Open Card
 :Carte ouverte :










And Now it's up to you
Don't forget to visit the blogs of my teammates,
 their cards are FABULOUS !!!! :

Voila , maintenant c'est à vous !
N'oubliez pas de visiter les blogs de mes coéquipières , 
leurs cartes sont fabuleuses et riches d'inspiration ! :






Janis (Owner / Design Team), Pause Dream Enjoy

Design Team:
Maryvonne, Prendre le temps ( It's me !!! )




Thank you for your visit on my blog and see you soon!!!
Maryvonne

Merci de votre visite sur mon blog et à Bientôt !!!!
Maryvonne






2 commentaires:

  1. Love the card and the papers! Welcome to The Merry Christmas Team xx

    RépondreSupprimer
  2. This card is amazing. I love it. Thanks for being a part of the DT.

    RépondreSupprimer